klaga av mig

Publicerad 2014-07-21 16:16:39 i Allmänt,

Jag måste bara få klaga av mig lite på att Combaten är inställd idag! Egentligen är jag inte sur, arg eller ledsen för det händer ju nästan aldrig att passen blir inställda men jag hade verkligen sett fram emot combat idag. Det är verkligen den bästa träningen jag vet och det är nu fyra veckor sen jag körde senast så gissa om jag har Combat-abstinens! När jag säger bästa träningen så menar jag verkligen absolutmegabästa träningen och åhhhh vad jag saknar det! När jag fick mailet om att det var inställt så tänkte jag "A, men då tänker jag köra 2 pass idag istället!". Så nu ska jag iväg och köra lite Balance igen och efter det blir det BodyStep! Det var alldeles för länge sen sist!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela