Suget efter träning

Publicerad 2014-07-03 21:32:00 i Nordic Wellness,

Just nu befinner jag mig på västkusten och sommarjobbar. Jag bor i vår stuga som ligger mitt ute i skogen. Hemma i Jönköping har jag 5 minuters promenad till närmsta Nordic Wellness (det är där all magi händer) så jag känner mig lite lost för nu är träningschemat helt snurrigt. Efter lite tabata på gräsmattan blev längtan till mina kära pass för stor så jag tog bilen till NW i Munkedal och gick på lite GritStrength! Grit passen är så grymt roliga och effektiva så det kan jag knappt klara mig utan längre :p Det kommer bli massa med inlägg om passen på NW för det är det jag gillar allra bäst! Träningen där är absolut inget jag gör för att jag måste, det är något jag längtar till varje dag! Det är det som gör att jag orkar träna så mycket... Hela min kropp och sinne välkomnar träningen med öppna armar och därför kan jag le från öra till öra fast musklerna skakar av ansträngning :D Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela